Tuesday, July 26, 2011

:: Bila terkadang kita blurr...

Kadang2 sampai satu tahap dalam hidup kita ni, kita macam tak tau nak buat apa.. nak pergi mana, nak masak apa, nak tu, nak ni, kita tak tau..

Normal kut kalau tiba-tiba kita blurr.. dan normal lah kalau tetiba rasa tak tau nak start tulis apa kat sini.. cerita ada, tapi nak start tulis tu, tak tau nak mukadimah nya macam mana...

Macam aku la skrg kut.. blurr dah.. 2-3 hari ni aku tak tau nak masak apa dah.. tak leh fikir langsung...
Masuk blog , tak tau nak buat apa, kedip-kedip mata duk pandang screnn pc.. ada banyak nak cerita tapi tu lah, rasa kosong je kepala otak.. tak tau nak mula dari mana..Last2 duk melangut je tongkat dagu depan pc.. memang parah.. jiwa kacau..

Agaknya ini penangan tak kerja, duk rumah.. memang tak serasi dengan jiwa aku.. boring sangat.. tambah kacau jiwa..
Nak cari kerja?? tak tau nak start dari mana... mmg parah.. tahap kronik dah ni.. huwarggghhh...

10 comments:

  1. selalu jadi mcm tu jugak.idea byk tp fikir plak kalau benda tu ade sensitiviti pada org lain..malu plak kalau terbuka aib sendiri..lastly,blog bersawang..

    p/s:dah berhenti keje?knp?

    ReplyDelete
  2. bab masak tu same.nak masak ape blur,nak g kedai tapau pon blur juga.hu3

    ReplyDelete
  3. bila blur jer aku akan layan tidur.dalam tidur aku mampu menulis dengan khayalan.

    ReplyDelete
  4. EE ~ aah, dah resign, tgh cari kerja baru.. boring la duk umah...

    Aleen ~ tu la kan, duk termenung kat dapur pk nak buat apa..

    Bisk ~ aku dah terlebih tidur...:P

    ReplyDelete
  5. a.ah salu gak blur..mmg tak tahu nak wat pe ..kelip2 je mata hurmm

    ReplyDelete
  6. hihihi... biasa la tu fiqas.. pelan-pelan ye..

    saya pulak tahu je nak tulis tapi sentiasa ada rasa bimbang..bimbang org bosan baca cerita mengarut saya hihihi..

    ReplyDelete
  7. @Qaseh dalia adelia naseb baik mata boleh berkelip ye dak, hahaha...

    ReplyDelete
  8. @a.samad jaafar uih, cerita mad mmg tak pernah membosankan.. sentiasa buat saya tertunggu , apa cerita mad..

    ReplyDelete
  9. kalau dh biasa kerja...terpaksa duduk rumah dlm jangka masa lama...mmg bosann kan..huhu

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..