Wednesday, November 9, 2011

:: Shah Alam ~ Melaka ..



As salam...

Lama betul aku tak menulis disini.. Banyak benda yang jadi... baik buruk semua ada.. yang pasti aku masih ada.. hehehe...

Aku sekarang dalam proses "penghijrahan"... errr, hijrah dari Shah Alam ke Melaka... insya allah, semoga segala urusan dipermudahkan... Dan aku sangat berharap ini akan jadi permulaan hidup yang lebih bermakna, bahagia, aman dan sentosa untuk aku sekeluarga.... 
Shah Alam dan Kuala Lumpur terlalu menduga aku sejak kebelakangan ini.. 

Bukan semua kenangan pahit , malah ada yang terlebih manis disini, cuma , sejak akhir2 ini dugaan disini terlalu payah, terlalu kelat untuk aku rempuh...

Belum hijrah sepenuhnya, tapi aku sangat2 berharap agar semua yang baik2 saja menanti dihadapan... 

Insya Allah.... 










5 comments:

  1. jangan menyerah...

    ReplyDelete
  2. semoga penghijrahan ini bawa kebaikan buat fiqas ya..

    ReplyDelete
  3. selamat berhijrah...semoga dapat benda yang baik di sana

    ReplyDelete
  4. Berhijrahlah andainya itu lebih memberi makna kepada hidup dan kehidupan.

    Salam maaj hijrah dari saya

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..