Monday, January 30, 2012

:: Happy birthday Afiq ::


25 jan, 2:19pm, genap Afiq 5thn... sekejap masa berlalu.. tak terasa pun..

Tak ada apa yang mampu ummi sediakan untuk Afiq.. hanya sebiji kek dan doa dari ummi agar Afiq terus membesar dan menjadi insan yang terpuji.. 




wajah kesayangan ummi... yang mengisi segenap ruang hati ummi...





p/s : maaf ya , saya kurang kesempatan untuk menulis sekarang.. pasal ustaz yang merawat mak mertua saya, nnt saya akan update..



8 comments:

  1. semoga jadi anak yg soleh...

    ReplyDelete
  2. happy BEST Day utk Afiq...semakin handsome nampaknya...hehe...

    ReplyDelete
  3. ya aku pun dah lama tak datang sini.maklumlah semakin bizi dengan projek2 semput nih.haha.

    oh ya,selamat ulangtahun kelahiran jugak utk Afiq.Dia dah makin dewasa. :)

    *buku tuh adalah karya baru yang dibukukan.ianya kolaborasi dengan kawan2.ini adalah yang ketiga selepas BIN dan Kontrol Histeria.

    ReplyDelete
  4. hepi besday juga utk afiq...

    t kasih krn sudi membaca dan komen secara pukal n3 saya.. saya sgt2 mhargainya..

    kunjungan sahabat selalu saya nanti..

    ReplyDelete
  5. ada orang dapat hadiah rupanya...Selamat Hari Lahir

    ReplyDelete
  6. samat hari lahir Afiq~ =)
    mudah2an semuanya baik2 aja di sana ya~

    ReplyDelete
  7. happy belated bufday afiq!
    cantik kek tu. mcm tepi pantai...

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..