Sunday, June 16, 2013

:Aku ..


As salam...

Buka blog, nak menaip tapi asyik duk tekan delete ,backspace je.. 
Kepala kosong... mana hilang segala benda yang nak aku ceritakan tadi?




Jiwa kacau sejak akhir-akhir ni... entah la.. apa nak jadi aku tak tau... aku serah segala benda pada takdir.. 

Sejak pindah JB, aku tak ada kawan dah untuk keluar sama-sama releasekan segala benda dalam kepala.. 

Berhubung sekali sekala ...tapi tak puas rasanya.. Rindu nak enjoy sakan dengan diorang..


Dalam kepala penuh sarat dengan segala benda.. Aku pun tak tau bila hidup aku akan tenang dan bahagia,aman damai macam orang lain...

Kadang rasa macam bodoh sangat.. 
Sangat sangat..
 Rasa nak lari jauh-jauh dari semua orang.. 
Aku malu dengan diri aku sendiri... diri sendiri tak pandai nak jaga sampai orang boleh buat macam -macam ... huhhh.... kepala aku pusing lagi...

Rasa kecewa memang tak pernah surut dari hati...  
Kenapa ye? 



Aku masih tersenyum... payah sungguh rasanya untuk senyum tatkala hati menderita.. 





4 comments:

  1. assalamualaikum fiqas....kenapa mengeluh pi la jenjalan relazkn minda tu... kat JB ni byk tempat yg boleh dilawati shopping centre byk,tempat berehat byk janji kita dpt merehatkn minda dr semua masalah dan kecelaruan yg ada...

    p/s jb tinggal kat mana ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'salam mama,
      ni time jiwa tgh kacau,macam ni la jadinya..saya br pindah johor, tak tau mana tempat menarik..

      pasir gudang, kat kota masai...

      Delete
  2. hmm..xtau nak kata apa sebab xtau apa yg sis alami..ape pun, sis seorang yg kuat sbb mampu menghadapi dugaan ni..dan teruskan dgn kekuatan itu..jalan2 bandar jb la..gi City Square ke..Hutan Bandar ke...best jugak.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. g jalan-jalan cari makan, best jugak kan.. tambah berat badan ni..:P

      Delete

:: Apa kata hati ..