Monday, April 9, 2012

:: Hujan ..


~ image dari google~

Kat luar hujan renyai2. Sejuk dan nyaman rasanya. Dulu2 kalau time hujan cam ni, harus berkubang kat tengah 2 laman rumah tu.. Dan harus jugak lepas tu kena marah dengan Ma. Dan silap2 hari bulan harus jugak kena rotan. 
Indah bila dikenang balik.. Sekarang time hujan cam ni, duk termenung tepi tingkap.. layan angan2.. terkenang semua benda yang pahit dan manis.. Dan terasa jugak macam nak mandi hujan.. Ni kalau redah jugak mau Ma Abah aku pengsan tengok aku duk berkubang tengah hujan... hehheehhe


~Kadang-kadang berangan boleh buat jiwa jadi bahagia tapi jangan sampai masuk hospital bahagia sudah~

3 comments:

  1. jom saya temankan fiqas..saya terlalu akrab dgn kenangan..mungkin kerana kenangan dahulu membahagiakan saya..


    Sahabat.. t kasih krn menjadikan aku berasa dihargai..t kasih..

    ReplyDelete
  2. aku selalu ingat, ada hujan, ada memori yang sedikit datang. jauh, sunyi.

    ReplyDelete
  3. Mad ~ org selalu cakap saya kuat berangan.. :P

    Bisk ~ sunyi itu indah dan damai..

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..