Sunday, June 17, 2012

:: Puas ,lega,...




Hari ini dalam sejarah untuk aku.. Tak pernah sebelum ni aku seberani, setekad dan berterung terang macam ni ...  Lega.. memang sangat lega.. biar tak dapat apa yang aku nak.. tapi aku lega, aku puas sebab dah tercurah walaupun sikit.. 

Dah banyak kali aku beralah . Dah banyak benda yang aku pendam.. Dah lama aku berdiam . Dah lama aku  hanya memandang apa yang orang buat kat aku.. 

Dan hari ini, aku puas.. dan keazaman aku hari ini, aku akan pertahan kan apa yang sepatutnya... Aku tak ingin menangis sendiri lagi ... Aku ingin bangun mengorak langkah , biar pun goyah, biarpun sakit,aku telah bersedia.. 

Ya Allah, tabahkan hati ku , penuhkan kesabaran didadaku.. Permudahkan segala urusanku... Jika benar dia  masih lagi jodohku, dekatkan hati kami, jauhkan mata-mata yang berniat jahat, dan jika benar jodohku sampai disini, kau tabahkan hatiku, kau jauhkanlah hati kami, kau permudahkan segala urusan.. Amin..


p/s:- aku tutp comment untuk post ni.. Aku mohon semua rakan2 yang menbaca posting ni,doakan aku..