Wednesday, May 16, 2012

:: Bersiaran lagi...


Seminggu lebih rasanya aku tak update blog... computer rosak .. baru ok je ni.. 

Ada cerita nak dikongsi tapi bila nak taip, lupa terus... 


Hati tengah tak keruan.. tak tenang... tengah fikir apa harus dibuat....strategi apa nak diguna pakai.. 

Macam nak berperang la pulak.. tapi itulah, peperangan untuk memenangi kebahagian... semoga aku berjaya... 





" Lebih baik aku menangis kerana kamu berterus terang daripada aku tersenyum tapi kamu berbohong"


10 comments:

  1. semoga berjaya dlm peperangan ituh...insyallah...amin...

    ReplyDelete
  2. good luck in ur war..cari idea yg bernas ye..support u all de way..

    ReplyDelete
  3. ape pon urusan tu..semoga lancar semua nya....jgn gi perang sudah...hehe

    ReplyDelete
  4. semoga berjaya ok...

    ermm..betul tu..lebih baik kita menangis sbb dia berterus terang dri pada senyum sbb dia berbohong..
    fatin lebih suka org tu jujur kat fatin walaupun benda tu sakit utk kita hadapi :)

    ReplyDelete
  5. good luck kak! :)
    semoga berjaya!

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..