Wednesday, May 30, 2012

:: Permata hati baru ..


As salam...

Permata hati baru aku.. dah masuk 3 bulan pun.. hari ni baru nak tunjuk muka.. Asyik tangguh je nak buat post pasal budak kecik ni yang aku namakan, Amisha Nur Zulaikha..

Hari pertama dia melihat dunia.. Nyenyak tidur.. 


Afiq paling excited dapat baby baru.. Suka dia.. Siap minta 2 lagi..

Tak ada apa yang aku harapkan melainkan kesihatan yang baik.. Dan satu harapan aku , agar aku dapat memberi didikan yang sempurna untuk mereka nanti.. Dan anak-anak ku membesar menjadi orang-orang yang beriman... 




9 comments:

  1. salam..
    jalan2 kt sini & cik iena nk tag
    jom join.careeron9 buat segmen khas utk blogger
    http://www.ienaeliena.com/2012/05/wwwcareeron9com.html
    tarikh tamat:31 mei 2012

    ReplyDelete
  2. Tahniahh..fiqas....senyap2 rupernyaa dpt baby...
    chomelnyaa......

    {ehh ke mama yg dah tertinggal keretapi nih...hikhikhik}

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq mama...

      tak de tertinggalnye.. mmg baru bagitau kat sini ..:)

      Delete
  3. alahhh comelnyeee..geram tgok baby ni..tp pas kawen, nk bby ntk masa terdekat, rasa x sedia lg...masak pon tunggang langgang...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ecah, tak pe masak tunggang langgang, jgn rumah yang tunggang langang udah le...

      Delete
  4. permata hati penyejuk mata.tahniah.comel sekali~ ^^

    p/s:alamak,jgnla merajuk..da dua 3 org nak merajuk tu..jenuh nak pujuk nnt..hehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sal...

      ahhh, tak kira.. nak minta dipujuk jugak...:(

      Delete

:: Apa kata hati ..