Saturday, July 24, 2010

Floria


Minggu lepas kami satu family pegi jenguk FLORIA kat Putrajaya.... mendung... aku suka la sbb selesa je nk jln2...
mesti korang semua pun ada yg sempat pegi gak kan...saje je nk upload photo kat sini...
ni je yg sempat aku upload...kemalasan melanda...x leh nk buat ape la ye.....


suka "kucing" ni....penuh bunga....cantik kan???


nenek duk cangkul tanah... < teringat lak kt nenek aku..dulu2 masa dia masih sihat, selalu gak tolong dia cangkul tanah nk berkebun....>


ni konon2 atuk duk masak la...< ehh, ni dah kira terbalik ni, nenek mencangkul atuk masak?? >


mmg kreatif la diorang ni...


aku suka yg ni...klu la boleh buat kat umah sendiri kan....

ini yg paling aku suka kat Floria...betul2 mengamit memori zaman kanak2 aku...sayu je tgk bentuk umah ni...sbb bentuk lebih kurang sama ngan bekas umah nenek aku...skrg dah x de dah pun....rumah nenek yg penuh memori...


ini le buah hati pengarang jantung aku....< dulu2 aku pun suka duk atas tangga cam ni kt umah nenek...sambil tunggu klu2 ada anak2 nenek yg dtg... >



No comments:

Post a Comment

:: Apa kata hati ..