Tuesday, November 2, 2010

Fuhhh...!!!

 Dah lama aku tak terkejut beruk tau...maunya sesak nafas aku...

Ape kisah ??
Meh aku citer ekk....

Balik dari office tadi, aku saje je buka blog ni... pastu nampak dalam bloglist kat blog aku ni...

"PENTING : MARI SEMAK SAMAN ANDA SEGERA "

Aku pun apa lagi berdesup tahap mat rempit la terjah blog ni... Blog Jejaka Terhangat.....



first, aku masukkan aku nyer no i/c la...



lepas tu aku klik kat submit....hahh..masa ni la aku terkejut beruk...terkedu aku kejap...dlam kepala aku ni, duk pk dah, apa aku nak bgtau en.suami aku...iye lah, aku kan baru dapat lesen...belum pun sampai 3 bulan kut... huwaaa...aku dah cuak dah... !!!!



oke...lpas aku bertenang sikit...aku klik ok..



hahhhh ??? apakah...aku dah conpius...



erkkk.....ishhh...aku garu kepala yang tak gatal...#@%^?



eh.....


adoiya...aku terkena...walawehh...aku tepuk dahi...sengih depan pc....buat gabra aku jekkk.........



Chehhh.....aku nyumpah dalam hati....buat aku gabra tahap gaban jek...dah la aku penat br balik kerja ... tipah tertipu,.....huwaaaaa...... hangat aku dibuat dek JEJAKA TERHANGAT neh.....









7 comments:

  1. haha..sabau2..saman tu best2..patut hepi dpt saman cmtu..org laen mana dapat..ngehh..=p

    ReplyDelete
  2. @Jejaka Terhangat tahniah,sebab dah buat saya gabra tahap gaban cam tu...

    ReplyDelete
  3. hahaha...pe lagik da bayo lom??

    ReplyDelete
  4. haha!sengal la!ingatkan btol2 la kne saman td.nak-nak sbb langgar lembuuu,arghhh!terasa dipermainkan!haha =P

    ReplyDelete
  5. fiqas ditag:


    http://hayworlds.blogspot.com/2010/11/cik-warnida-giveaway.html

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..