Thursday, November 25, 2010


Salam.... mood nak update blog tak ada ari ni... busy pun ye jugak... tapi lebih pada mlas....

Keja, cam biasa...banyak lagi....Dapat pulak surat cinta dari Acc. tadi nk closing 3 dec.... cessssssss......... aku nyumpah dlam hati...apa kejadah !!!!!! hahahaha........

Skarng nih tgh hujan renyai2 kat tempat aku....Hujan rahmat.... Semoga hari ini lebih baik dari semalam dan esk lebih sempurna dari hari ini....

Ari ni aku start diet... yo la tu aku nih....biasa hangat2 tahi ayam jek...

Tapi aku dah nekad dah ni.... Sebab banyak baju aku dah tak muat........ huwaaaaaaa....



3 comments:

  1. tak muat tuh sebab seluar tuh mengecut kot..haha

    ReplyDelete
  2. norh ~ hahahaa..disiplin yg penting,yg tu biasa fail..

    Biskut ~ iye la kan, seluar tu yg kecut bukan i yg kembang...wakakaka

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..