Monday, November 1, 2010

Morning...



Morning semua...
2 hari tak update blog... hari minggu malas nak ngadap pc... :)

Tapi hari minggu aku berlalu dengan gembira...hehehe..
Hari ahad, pegi Jualan Gudang kat Stadim Shah Alam..rembat beg 1...ada diskaun 80%....

Malam sabtu, malam penuh kemenangan sebab....Kelantan menang Piala Malaysia...yahuuu...seronok gak weyy.... :-)

Hari jumaat malam pun hari kemenangan gak la..sebab Rina Salleh menang Gadis Melayu 3... Aku dah follow dia lama dah kat FB... sebelum dia join GM lagi.... sebab tu aku xcited nak dia menang...Dia memang layak menang pun....

So, dengan semua peristiwa yg buat aku gembira sepanjang hari minggu itu, aku sepatutnya happy hari ini...
dan aku boleh buat kerja dengan tenang, aman dah damai....wahhhhhhhh

Tapi !!... ohhh aku ni lah..selalu ada alasan bila bab kerja...aduhai....
Hari ini dah masuk 1 nov... awal bulan..bila awal bulan, maknanya aku akan busy giler.. :-(
Dengan karenah budak2 accaunt, dengan report lagi, dengan nak closing lagi... haih.....

Oke....selamat hari isnin untk semua...maaf...hari ni tak sempat nak terjah blog korang ye.... :-(

1 comment:

:: Apa kata hati ..