Monday, November 15, 2010

Panas...uncle seekers skandal mantan permaisuri ?????


Korang kenal kan uncle seekers ???
Aku terbaca blog dia tadi.... dan sehingga n3 ini ditulis aku masih belum habis baca posting dia berkaitan skandal dia dengan mantan permaisuri agung kita...YM Siti Aishah...

Dan sesungguh nya, aku tidak tahu adakah ini realiti atau fantasi uncle seekers ini semata2....Tuhan maha mengetahui segalanya...


Dan aku menulis ini dengan rasa yang amat marah terhadap uncle... sebab, bagi aku pendedahan ini, benar atau palsu, adalah satu penghinaan terhadap permaisuri aishah...

Bagi aku . uncle sudah melampui batas2 kemanusian... sebagai lelaki, dia seharusnya membela dan membimbing wanita, bukan mengaibkan....

Dan, aku tak faham apa motif uncle dengan menyiarkan artikel tersebut....untuk glamor mungkin....
Siap ada posting bersiri lagi....Aku tau la tu blog dia, suka hati dia nk tulis apa tapi itu dah melampau...tahap menghina...
Tak tahu la apa korang akan pk kan...tp bagi aku itu satu penghinaan....

Please la... uncle...apa hak kamu keatas permaisuri aishah??????




nota pendek - aku malas nak post banyak gambar uncle tu kat sini...korang nak tahu detail pegi kat sini...

4 comments:

  1. gambar tuh aku copy dari blog uncle tanpa izin...hehehehe

    ReplyDelete
  2. uncle ni memang sengal....tgk muka pun dah tau sengal...dah la gile keje carik antu..pastu bikin onar plak...

    ReplyDelete
  3. haha..nk cari publisiti murahan ker 2..??dh lapuk lar..
    aku bace gak entry kt blog dia..ade gak org komen psal gmbar2 tu..ps2 ade plak yg menambah komen ckp org yg komen tu dengki kt dia..hahaha..
    xde mase lar nk dengki2..org bg nasihat,klu nk trima,trima lar..tp klu x nk dgr jgak,sudah..nk wak mcm mane lg..

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..