Friday, November 12, 2010

I'm back ... :)


Salam semua... hye.......

Fuhh, lega dapat kembali lagi kesini... lama sungguh aku tak update kat sini... busy yang amat .. !! tension aku ..

Banyak cerita yang tertinggal... dan banyak benda yang nak dikongsi disini... hari ni baru setel semua kerja...

Lega sikit.... lepas ni boleh la buat aktiviti macam biasa...

Penat sangat seminggu dua ni... kluar pagi malam baru boleh balik... nak jenguk sini, memang dah tak larat bila balik umah pun dah lewat.. kat office tak sempat ...

Hari selasa lepas aku xcident.... tak la parah sangat tapi kereta kemek la jugak.... haru betul la...pagi2 lagi dah eksiden... aku lak tu yang drive...dan yang lebih haru lagi tuh, balik office baru terfikir yang bukan aku yang salah.... :(   ishhhhh...aku ni la kan !!!!



2 comments:

  1. cik fiqas.....
    dah lame tinggei blog ni...kite jadi maleh nak menulih.....tapi takpe....pelan2 kayoh..... lame2 ok leee....
    P/S: kemek ??? kene pegi ketok jugak tu..... melayang jugak le seghatuih due ni...

    ReplyDelete
  2. @DKosongLapan aah..kemek...seratus dua tu confirm... :(

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..