Friday, November 26, 2010

:: Unyah Cayang !! ...

anje: bestkan klu kita dpt tempat yg same
anje: camne yer tempat baru nanti takder ko
anje: sure tak best nyahh
anje: huarghhhh
anje: aku mula raser sedeh laknyer
fiqas: tu la...kan??? mesti tak best...tak de nak gelak2 cam nih....
fiqas: tak syok la
fiqas: klu dapat tempat sama kan best...
fiqas: Sad

anje: ade ke tempat nak guna ramai org ekk sekaligus
anje: sure aku rindukan ko nanti
anje: susah nak cari member yg sekepala
anje: nantilaa aku try tanyer roslan
fiqas: mesti aku rindu gila babun punya la kt ko....... ssh nk jumpa org yg blh buat hilang tension.....dah la ko asyik gelak je...tu tak masuk idea jahat + bernas tapi tak jadi....
fiqas: mesti rindu gila tu kan????
fiqas: Puppy Dog Eyes

anje: yaa lorrr...mmg punyerrr
anje: walau pun sethn lebih kita kenal
anje: tp byk dah kenangan kita bersama
anje: tp takperlaa kott... kang aku ade ko tak bleh diet
anje: uhuk uhuk uhukk
fiqas: ala...ko jgn nk buat cinta kenangan silam lak ptg2 cam ni nih....kan hujan air mata lak...mahligai syahdu dipetang hari....hahahaha
anje: giler tak ingat
anje: sure ingat dowh
fiqas: tau je dia bila masa nk dtg nih...sebut je muncul...
anje: tu laa..tak bleh disebut
anje: dah ade aura dah kita ni
anje: hahaha
anje: kwang3x


itu ym aku ngan my bff ... norsuraya anak haji amin...heheheh....aku panggil dia unyah jek,..dia cakap unyah tu cam gelaran manja gitu...btl kan nyah??? ko tak tipu aku kan?? kan ? kan ?
Aku kenal dia lama pun...sejak aku masuk keje sini la...lebih kurang setahun lebih la...
aku suka dia sebab dia best,...hahahah....serius, dia selalu buat aku gelak sakan...gila2 punya gelak..
asal dia ada aku gelak, aku gelak je mesti dia ada...
Dia mmg cepat naik angin....hehehhe...ko jgn marah nyah....tp ko still d best !!!

Tapi kan, kita dah tak lama lagi pun boleh gelak cam tu, boleh gossip2, boleh skodeng2...opsss....skodeng ??? tu rahsia kita kan nyah ??? ko tak kan betray aku kan? cayang ko nyah....
Aku mesti rindu ko nnt...rindu nak dgr lawak sengall ko, rindu nk tgk ko buat muka, rindu nak dgr ko nyanyi...rindu pada cerita2 ko... dan mcam2 benda yang boleh buat aku rindu ko.....

Aku akan rindu saat kita nyaris kantoi bila buat projek jahat...Heshhh....byk kan kenangan aku ngan ko...walaupun kita berkawan dalam masa yg amat singkat...




Aku akan ingat waktu ko buat gelak sakan....:-

* ko igt tak, masa kita kat surau, saat ko terlucut kain sembahyang ? masa tu aku dah solat pun...ko mmg lawak sengallll........
* Tak boleh blah bila ko selalu tertukar kete ngan our laling Tee Jan Perg....
* Lwak sakan masa kita photoshoot kat BK ari tu...pecah perut !!
* Ingat masa ko main simbah2 air ngn Rani kat dlm toilet ?? sengall ko nyah...terbantut aku masa tuh...!!
* Baru jadi semalam nyah, ada ke ptt kete sendiri pun ko lupa tempat adjust seat tu, sampai aku tarik ko nyer tempat tuk buka bonet tu...dah la tgh highway...ko mmg sengall la.....
* banyak lagi la lawak sengallll yng ko buat....aduhh, tak boleh tahan aku nyah,....




note :- sungguh aku pasti rindu ko nyah......

2 comments:

  1. hehe!lawak dan sengal la anda ni ;p

    ReplyDelete
  2. cik shabah ~ ini lah yang buat hilang tension..relexskan minda..

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..