Friday, February 25, 2011

:: Kalau ada rezeki ...

Petang semalam pergi interview...Alhamdullilah... semuanya ok.. cuma tunggu keputusan jelah nanti.. kalau ada rezeki aku kat sana , adalah,.. dah buat yang terbaik...

Hari ni dah jumaat... malas pulak nak kerja kan.. esok cuti... itu yang penting... niat nak pergi kenduri kat K.lipis tak kesampaian sebab roadtax kete dah mati... tak sempat nak renew .. kecewa sungguh.. :(


12 comments:

  1. laaa..tak sempat ke nak renew hari ni?

    cantik la rumah fiqas. ada rama2 lagi.. :)

    ReplyDelete
  2. wa.. interbiew ka? insyaAllah.. klu de rezeki dapat la kan..

    ReplyDelete
  3. ramai nyer orang nak ubah angin skang yer...

    ReplyDelete
  4. alaa..xpela kn..xde rezeki la 2..

    ReplyDelete
  5. Cah, tak sempat...hari ni keje..:(

    Aibaks, aah..harap2 dapat,..

    Lizzie, awal tahun, klu nak resign tak rugi..bonus dah dpt..

    Ecah, kita tunggu dan lihat je lah nnt ye..

    ReplyDelete
  6. cepat-cepat pegi renew roadtax...rugi nanti tak dapat pegi Kuala Lipis....

    apapun semoga bertuah hidup kamu Fiqas.

    ReplyDelete
  7. Bisk, tak sempat la bisk, kesuntukan waktu..:(

    ReplyDelete
  8. insyaAllah kalau ade rezeki mesti dapat.hee

    ReplyDelete
  9. nak tukar kerja ye geng.. saya doakan yang terbest utk geng..

    betul la..baru perasan..latarbelakang blog ni cantik sangat..

    ReplyDelete
  10. semoga akak berjaya dalam interview tu nanti...

    dah dpt keputusan bagitau la ek...

    ReplyDelete
  11. aleen, insyaa allah, kalau dah rezeki tak kemana kan..

    Mad, aah, nak tuka keje... tu pun klu ada rezeki..

    WR, mekasih...

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..