Monday, February 7, 2011

:: kembali pulang ..


Aku kembali pulang setelah bercuti , seronok sangat dapat cuti . rasanya seakan tak ingin kembali lagi kesini..huh, macam la aku pergi bercuti ke oversea.. aku balik kampung je... betul, rasa macam nak duduk sana sampai mati.. :)

Hari ini dah kembali kerja, berlambak document tengah tunggu turn nak disetelkan.... tak pe, nanti ye aku buat, update blog dulu.. kerja kerja jugak, blog kena update, kan, heheheh

Kesihatan tidak memuaskan sekarang, selsema dan sakit kepala kadang kadang menyerang .. Dan rasanya sakit yang dulu tu kembali menyerang .. semuanya sudah kembali .. tak baik mengeluh, tak nak merungut, diam dan hadapi dengan tenang .. fikirkan tindakan selanjutnya selepas ini...


4 comments:

  1. haloo. selamat pulang bekerja. hehe
    followed:)

    ReplyDelete
  2. samalah kita fiqas...kerja byk menanti..tp pepagi ni mood lum mari lg...kita updet dulu apa yg patut di updet...hehee

    ReplyDelete
  3. tetiba teringat pasal kampung..

    (dah bertahun aku tak balik...hurmm)

    ReplyDelete
  4. blog, blog jugak..kesihatan kene jage ye~~ ;)

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..