Sunday, February 13, 2011

:: Tak cantik ???

Afiq, si hero kesayangan dah pandai melaser skarng ni... layan dia kadang-kadang boleh bikin hati tersentap sikit ... mcm2 dia skrg.....ini yang terbaru..pagi tadi, didapur rumah aku la lokasinya...

Afiq : ummi masyak apa ?
Aku : cekodok...
Afiq : Cekodok apa ? < dia dah jenguk cekodok yang dah masak dalam piring >
Aku : cekodok bilis je ...
Afiq : Hah !!!, ini kenapa tak cantik ni ??? < dia dah tunjuk kat cekodok yang hangit sikit >
Aku : Apa tak cantik, dia garing sikit la ... 
Afiq : Tak la... ni tak cantik ni mcm ni .. apa la ummi ni, buat cekodok tak cantik ... < sambil berjalan keluar, dia duk pot pet pasal cekodok aku yang tak cantik tu ....>

~ wajah kesayangan aku ~
Aduhai afiq, layan kerenah dia buat aku tersenyum sendiri... Macam mana la nanti kalau aku terpaksa hidup tanpa dia ... malam2 bila dia tidur lena, aku pandang wajahnya .. sayu rasa hati ...

16 comments:

  1. mange gambor cekodok bilis nak tengok cantik ke dak...hehe :p

    ReplyDelete
  2. hohoo. bdk2 kecik kalau komen mmg ikhlas abess. hahah

    ReplyDelete
  3. cekodok bilis...
    kat sini cekodok ikan bilis...

    hehehe...

    ReplyDelete
  4. Kertas A4, tak yah tgk, dah sikecik tu cakap tak cantik, makanya tak cantik lorr...heheheeh..

    Fairuz, ikhlas tak bertapis...

    WR, nama lain, benda yang sama kan...

    ReplyDelete
  5. comel ja dia haha...
    saya follower baru.moh follow saya.
    ada tutorial mekap dn lain2..
    klik sini zoey zau yah ska-ska hati

    ReplyDelete
  6. ade ke cekodok bilis yang cantik?
    hihi

    ReplyDelete
  7. mane gambar cekodonye?hehehe
    sweet la adik tu,hehe
    model kek lak tu,hehe =)

    ReplyDelete
  8. Bisk, dia segalanya bagi aku...

    Miszes, ada la kut, hehhehe

    Pjaz, tak cantik, tak snap le..

    ReplyDelete
  9. kah..kah..kah.. budak2 sekarang nie memang cerdikkk ada jer kan???

    ReplyDelete
  10. Angah, btl btl, tunggu la nnt gegirl tu dah start pot pet, layannnn je la masa tu..

    ReplyDelete
  11. hehe.. kenapa afiq tak tunjuk cekodok masakan umi tu? hehe

    ReplyDelete
  12. x cantik pon msti abes jgak 2..mcm adik ecah la..mlt bnyk celoteh..hehe

    ReplyDelete
  13. hihihi... takpe.. kadang2 yg tak cantik tu la yang sedapnya..

    ReplyDelete
  14. comei anak teruna fiqas...

    tp dr anak2 ni kena awasi cara derang bercakap..kadang2 bila bergaul dgn kawan2 derang terikut2 ckp bahasa kasar....

    akak pernah kena...kuar lif..duk tegurlah budak2 yg main depan life tu...tegur suh duk tepi je..nk lalu susah...leh pulak dia marah...sambil ckp 'Bodoh..' sentapnyaaa hati huhuhu...walaupun hanya budak2 lg...belum sekolah pun....

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..