Tuesday, February 22, 2011

:: Pagi yang indah ..

Sepanjang perjalanan aku keoffice tadi, aku berteman pakwe aku... seronok.. riang dalam hati..senyum simpul walau jem teruk .. dengar ayat ayat cinta dari pakwe aku tu memang mengasyikkan .. fuhhh...terbuai2 .. 
Dengar dia berceloteh, mendamaikan .. tambah dengan ayat2 cinta , memang menusuk hati ...
Tak sangka la pagi ini tetiba je dia ada.. ishh... 

Nasib baik la tetiba rasa hati nak buka sinar fm .. biasa layan hot fm... 
Haahahaha...jangan marah ye korang, ayat poyos diatas tu ... Abang Maher Zain dsinar fm tadi... betul2 menyinar ... . 


Aku busy minggu ni ... 


pst:- ciktom, sunah, angah , saya dah kawennnnnnn..........

12 comments:

  1. owhhh pakwe yg itu ek....akak pun bertemankan pakwe gak...pakwe yg bawak bas...ahaksss

    ReplyDelete
  2. hehehe....angah pun dengar gak tadi... ooo pasal kawen tue angah memang tahu cuma pelik sebab cik tom tanya semalam..tue yg muskil balik

    ReplyDelete
  3. i like...Sinar FM. Muzik Retro anda..ate teman pun udoh retro...ha ha

    ReplyDelete
  4. tau dah kawen pon..haha

    yang pastinya bukan dengan Maher Zain.haha

    ReplyDelete
  5. hahaha...
    ghost ni, ade yg nak kena nih....

    hahaha...ala kak, kita pun ade pakwe...
    kete sy...

    ReplyDelete
  6. mama, sama2 la kita berteman pakwe ye..

    Angah, agaknya blog ni tak mencerminkan blog org kawen kut..hahahah

    Cah, i likeeeeee....

    Aibaks, 96.7 ..

    Bisk, aduh, bukan ye, baru nak berangan, kau sudah potong...

    WR, oohhh, itu buah hati pengarang jantung...

    ReplyDelete
  7. Fiqas...
    err.. saje nak menegur kat sini..boleh ? hihihi..

    sebenarnya..aku telah terpedaya oleh kata2mu..hahaha..cis !

    ReplyDelete
  8. Mad, errr...memang itu niatku...hahhah

    ReplyDelete
  9. salam fiqas comot! eiks, betul ke ni? da kawennn? tak jemput pun! huh!

    ReplyDelete
  10. Cik Sunah sayang yang comel, betul la dah kawen... dah lapuk pun..hahaha

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..