Sunday, January 23, 2011

:: Happening walau tak ada luck... :)

As salam..Annual dinner berjalan dengan jayanya.. Memang happening... walau aku tak luck malam tu.. tapi tak apa, dapat release tension..Tension la sangat kan... hihihi.. Makanan not bad la, paling bagus, meja aku tak penuh , so, dapat makan lebih la.. Hahhahaa... jahat aku beb.. Malam tadi meje aku memang meriah dengan merahnya,...sakan nooo... bukan selalu pun kan... 
Mood sekarang, hati sakit tapi cuba untuk cooollllllll....... hati yang sakit akan baik sendiri.. Sekarang dah tak ada yang sudi nak pujuk pujuk cam dulu lagi..sedih kan hidup aku ni??? haaa, tgk , mood dah swing jadi sedih pulak dah..haru tul la... syohhh syohhh ..pergi jauh jauh mood sedih ni...... tak mo tak mo ... tak pe tak ada orang pujuk pun aku tak mati... lalalalaala....ceria oke...!!!
Berbalik pada cerita dinner tadi ye.. malam tu memang aku seronok.. dapat berkumpul satu office, bukan dalam situasi kerja.. kami semua berseronok.. ramai jugak muka muka yang aku tak kenal terutama budak budak prod. line... mana nak kenal kalau terperap kat office je kan..
Gambar tak upload lagi, tak sempat .. nanti la kalau ada kerajinan aku post sikit kat sini.. 

7 comments:

  1. owh.. Best tuh annual dinner...makan free... Kene enjoy, jangan sedih sedih... Cheer!

    ReplyDelete
  2. memang best...dan memang enjoy...bile sesekali lepak dengan kengkawan dan kite tak sembang pasei koje.....kalo naseb baek lagi...balik dpat hadiahhh......

    sabo......Dr Fadzilah Kamsah cakap....die terbaik....tapi bukan yang terbaik untok kite.......sabo....

    ReplyDelete
  3. ngape sahabatku fiqas.. tak seronok bila kawan dlm sedih..alangkah bagusnye kalau sy tahu duduk sebenar masalah fiqas..barangkali saya dapat 'berikan' jalan..jika terasa 'hilang'.. sebenarnya setiap yang 'hilang' tetap akan ada gantinya.. malah seringkali kita ketemu sesuatu yang baharu..yang lebih baik..yang lebih bermakna.. Allah bersama hamba yg redha dan berserah.. err.. saya berkata dlm meneka pada kesamaran..jika tersalah meneka..hrp maaf..cuma sikap saya mmg begini..'peduli' akan sahabat..

    ReplyDelete
  4. jgn di layan sgt feeling tak bagus tu. kalau di layan 'dia' asik dtg jer nanti tau...smile will make u happy..senyum senyum..

    ReplyDelete
  5. jangan sedih2 r ye.. Just enjoy ngan life je suda.. chill2 !! =)

    ReplyDelete
  6. mesti ada lucky draw bila ada majlis2 jamuan macam tuh kan..

    kena halau mood dengan dengar musik.aku selalu lakukan hal macam tuh.

    ReplyDelete
  7. Mana perginya org yang selalu duk pujuk tuu!
    Tak pe lah....kadang-kadang pujuk diri sendiri lebih baik dar org pujuk.kan,kan..!

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..