Sunday, January 16, 2011

:: Kenapa Aku suka blog ....

Aku berblog belum sampai setahun pun...niat sebenar nak buat blog sebab aku nak jadikan blog ni diary aku..pahit manis aku, suka duka aku , disini tempat aku luahkan..sebab tu lah nama blog aku pun sweet memory .....aku jenis yang tak kan cerita masalah aku pada orang lain.. semua aku pendam sendiri..kalau dulu aku ada diary, kini aku ada blog...moga aku masih berkesempatan menulis disini..bukan untuk siapa2...hanya untuk aku...Bila semuanya aku coret disini, aku akan rasa lega.. beban masalah terasa berkurang.. betul !! dan untuk pengetahuan semua, blog aku ni tak sorang pun kawan2 aku yang tahu...cuma sorang je..suraya yang kisah tentang kami pernah aku tulis disini..itupun sebab terkantoi, aku punya ym terlink dengan blog ni..sekarang tak lagi.....mr suami aku pun tak tahu rasanya...aku lebih senang begini..lebih terbuka untuk aku berceloteh, membebel, dan mencarut jugak... eh, ada ke aku mencarut? lepas geram ada kut...Aku tak pandai nak cari orang dan bercerita masalah aku, kisah aku, sungguh aku tak pandai... cukup mereka lihat aku senyum, aku ketawa..dalam hati aku, tak siapa antara mereka yang tahu....Iye lah, untuk apa aku menagih  kalau aku yang akhirnya kecewa ??

7 comments:

  1. ape kate fiqas tambah lagi satu, berblog sebab nak tambah duit poket...hehe....

    ReplyDelete
  2. tapi ternyata dalam tidak sedar fiqas juga meluahkannya di sini...

    blog,journal ataupun diary satu pementasan perasaan sebenarnya..setakat ini setiap apa yang diluahkan atau diceritakan masih suatu keterbukaan di kalangan pembaca.its a nice..

    ReplyDelete
  3. saya pun suka blog. ade diari online dan diari offline.


    Latest Entri :
    Cucu dan Atuk Moden

    ReplyDelete
  4. saya pun suka blog. ade diari online dan diari offline.


    Latest Entri :
    Cucu dan Atuk Moden

    ReplyDelete
  5. hehe.. fiqas leh join blog abg ben la klu camni... sebab die selalu gak wat segmen2 camni.. hehe..

    ReplyDelete
  6. cik FIqas...
    awok pun suke blogggg..........

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..