Monday, January 24, 2011

:: Hujan lebat, cam mana ni???

Shah alam, glenmarie hujan sekarang.. Lebat jugak la...
Sedih beb...bukan sebab hujan tapi sebab cermin kereta aku rosak pagi tadi.. tak boleh tutup... Nasib baik jugak aku buka sikit je..tapi kalau dah hujan cam ni ,. mau basah la jugak.... cammana aku nak balik......huwargggg.....

7 comments:

  1. kesiannye...ada2 je sahabat teman yg sorang ni.. esok repair ye.. jgn ditangguh..

    ReplyDelete
  2. tunggu hujan berhenti ok atau tunggu reda sikit...

    ReplyDelete
  3. mad,..dah repair dah tadi..:)

    Bisk, aku redah jugak hujan.. tempias sikit..:)

    Angah, tak nk la tido kat ofice ni..

    ReplyDelete
  4. sabar jer la.. :p
    hujan rahmat tu :)

    ReplyDelete
  5. len kali benti la kat kat Mekdi ke.. takpun kepci.. pekene bege ke.. ayam goreng ke.. pstu ujan da reda.. baru kuar balik.. hehe

    ReplyDelete
  6. U.girl, aah, hujan rahmat ..)

    Aibaks, kalau reda kan..kalau tak untung la mekd n kfc tu, duk pulun ayam dia..hahaha

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..