Wednesday, January 5, 2011

:: Minyak ron97 naik lagi...






Naik , naik dan terussssssss naik....dah tak terkata dah...turunnya tidak..Lepas ni semua ikut naik...yang tak naiknya gaji...Minyak naik 10 sen, yang lain ikut naik sampai 2-3 hengget...
Apa lagi nak cakap, apa lagi nak di kecoh, nak tak nak ikut je la...angguk angguk geleng geleng...!!!

9 comments:

  1. tak pernah yg turun...huhuh menyampah lee...

    tp apa boleh buat..kita rakyat ni kenalah tanggung je semua ni..

    ReplyDelete
  2. hahha..bese lar..minyak x pernah trun..naek jer pndai..
    lepas nih..smua akan naek..barang2,dn mcm2 lg..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. ye la... semua naikkk semalam beli minyak masak pun x ada sedihh sangatttttt......dah la minyak kat umah tak ada...aiiyoooo

    ReplyDelete
  5. haha... semalam baru tuang minyak.. patut la bz je petrol pump tu.. huhu

    ReplyDelete
  6. jemput join segmen di blog. mudah je.

    http://shaofie.blogspot.com/2011/01/segmen-blog-aku-bukan-privasi-lagi-jom.html

    ReplyDelete
  7. kita seolah-olah tuan rumah yang menaikan kos pada ahli keluarga.kena survive lagi lah jawabnya...

    kita cuma menurut perintah...

    ReplyDelete
  8. malaih nok komen.. penat nyalak bukit !!!

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..