Monday, October 4, 2010

berjaya akhirnya..


Hari ini aku xcited la jugak...Sebab aku dah berjaya drive dalam jammed teruk masa nak datang keja pagi tadi.... mesti korang rasa " eh itu je ke ?" ...
Sebetulnya la kan, aku baru je dapat lesen P....adalah dalam 5-6 bulan kut... sebelum ni en suami ada bagi la aku drive tapi sabtu jela dan masa kat highway je la...sebab time tu tak jammed...

Tapi aku still fail bab parking...huhuhu...
Pagi tadi nak kuar parking, fuhhhhhh....lama siut.....En suami aku tolong kuarkan ye....

Kira pagi tadi darah gemuruh tu ada datang la jugak...Sebu je rasa dalm perut ni.... seb baik la office ni dekat je..tapi mau jugak 1/2 jam jammed...seb baik la jugak semuanye ok...dan yang penting aku tak tersondol kete orang...

Dan sekarang ni aku tengah tunggu jalan clear, baru nak balik...huwaaaa...sadis la pulak...aku dah lemau dah kat office ni...darah gemuruh pun dah dtg sikit2 ni....


No comments:

Post a Comment

:: Apa kata hati ..