Thursday, October 21, 2010

Harta Karun

Hye all..... utk n3 ni, aku nak share aku punya harta karun... :p
Harta karun aku la kan...apa lagi..koleksi novel aku la... rasa mcm nak buat review utk semua novel yang aku dah baca... terutamanya yang ada dalam simpanan aku la...

Aku memang hantu novel... sbb tu aku tak leh masuk kedai buku kalau aku keluar ngan kawan2 @ encik suami aku.. Sebab?? aku tak puas tgk buku kalau ada orang follow aku... :)

Tapi sekarang aku banyak order on9.. senang... dan rasanya lagi senang nak usha buku / novel yang best sekarang sebab ada website / blog penulis yang letak episod awal... senang kan?? tak ada la tersalah beli yang tak best nanti...

So far, beli on9 tak pernah kecewakan aku la.. Tempat shopping buku on9 aku?? Buat masa ni Jemari Seni nagn Kaki Novel la...


ini antara koleksi aku la... banyak jugak yang orang pinjam tak pulang balik... skarng aku dah tak bagi orng pinjam dah...


  
ini yang terbaru dalam koleksi aku...Kau Untukku tu aku dah ada sblm ni..tp hilang, kwan pinjam tak pulang... Sbb novel ni best, so aku beli yang 2nd hand punye kat blog Syira...

Oke..nnt kalau ada masa + rajin , aku update lagi pasal novel2 ni semua ek..

3 comments:

  1. kita serupa....bezanya sy tak pernah beli on9 lagi...

    ReplyDelete
  2. fuhh.. byk btol eh koleksi.. boleh kwn ngan adik pompuan sy la.. haha..
    dlu sy minat gak baca novel.. skang nie da malas nk baca tebal2.. haha..

    ReplyDelete
  3. whoa! banyaknya koleksi novel, saya bnyk koleksik komik je

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..