Friday, October 1, 2010

cikgu shida yg glamor...

Lama tak update kat sini...tak ada ruang yg boleh aku celah untuk menulis disini...alasan semata2...
Dlam minggu ni aku terjumpa benda baru yang aku rasa agak meletop kat Facebook...
Korang pun agaknye dah pernah tengok kut...
Artis baru versi miming kat Facebook dan YouTube...Siapa lagi...Cikgu Shida la...Tau tak korang??
Yang tak tau tu, boleh searh kat YouTube....
Aku bukan nak komen lebih2 la pasal dia ni....lagi2 aku memang tak suka orng nama shida dari perak..alergik.. ( bukan Cikgu Shida ni ya..)
Yang aku nk sentuh kat sini ialah pasal org yang duk tengok klip video dia tu, lepas tu duk komen lak buruk2 pasal dia...
Pada aku la, kalau korang suka, korang tengok la. kalau dah tengok tak suka, diam diam sudah la...tak payah nak tinggal komen yang bukan2...
Lagipun dia cuma miming dan buat aksi syok sendiri skit je...Bukan ada aksi lucah pun...bukan ada aksi buka2 baju pun..Aksi terlebih buka aurat pun tak ada...
So apa yang korang duk kecoh???

Opsss...aku bukan siapa2 dengan CS ni...tak kenal pun sebelum ni...aku  bukan nak bela dia pun...
Cuma geram bila baca komen yang bukan2 tu...





4 comments:

  1. tapi angah tak suka lah pasal nie sebab memalukan sungguh cikgu shida nie ... benci..benci...

    ReplyDelete
  2. Saya selaku seorg guru trut mengikuti prkmbgan ini. Kt kantin pun guru2 ada mcm2 komen ttg ckg shidan i. Ada yg mengutuk dgn alaan mencemarkn profesion keguruan. Nmaun ada yg mempertahankan. terserahlah, saya tak berani menghukum.

    ReplyDelete
  3. @AngahSayang2314 hahaha...angah, saya bukan suka dia tau, sy cuma tak suka komen2 tu...

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..