Tuesday, October 26, 2010

Lunch hari ini...


Korang lunch apa tadi ek ? Nasi ? Biasa aku pun bedal nasi gak time lunch .. .kadang2 je bedal mee, meehon dan yang sewaktu dengannya....

Lunch aku hari ni ? Malas nak taip panjang2, so meh la kita layan gambar2 kat bawah ni ....

Eh, sebelum tu, nak bagitau, aku nyer lunch menu hari ni, memang lebih dari biasa ...

Layannnnnnn............



Air ~ ni memang febret aku.. tiap kali pergi Giant memang tak lupa ni.. Cool Blog, kali ni aku pilih Mocha extra Bubble..  yang hitam tu la bubble atau pearl ... sedap.. biasa aku bedal coklat...


Popia goreng ~ 1'st time beli kat Giant ni... sedap gak la.. RM 0.80 satu.. aku beli 4 ketul....




Popia Basah ~ sama harga ngan popia goreng tu... tempat sama la aku beli, 4 ketul gak.. sedap jugak.... kat Giant sek.13 aku beli ni...




Asam ~ nenas n mangga....



Semua tu aku tapau makan kat office.. eh, bukan aku sorang la, aku berdua ngan member yang tapau semua benda ni.. tak habis pun kitorang makan..
Kira boleh share ngan budak office ni ... 

Ada lagi, mini pizza tuna, yang aku beli kat kedai kek King, n kuih.. tak sempat nak amik gambar sebab dah selamat masuk dlam.. hehehhee....


4 comments:

:: Apa kata hati ..