Wednesday, October 27, 2010

Nak pergi, tapi tak boleh ...

Kelantan dapat masuk Final, semua orang dah tau kut... Bukan itu yang aku nak citer kat sini....
Tapi, sebab aku rasa cam frust je... sebab aku nak tgk kat stadium, tapi tak boleh....

sebab ?? tiket habis ?? bukan...

sebab budak kecik bucuk ni ha.....
kenapa sebab dia ?? ohoh... sebab dia tersangat la aktif, tak boleh nak duduk diam2...
eh, siapa dia ek ?? hihihi...itu lah dia buah hati pengarang jantung aku...

Dia memang tak akan dapat duduk diam2 dalam stadium tu... apatah lagi kalau nak tunggu 3jam kat dalam tu..

So, maknanya, aku memang kena tgk depan tv jelah.. kat umah je...

2 comments:

  1. ciannyer~ nanti kiter g berdua jela~:)

    ReplyDelete
  2. @darkrose~ oret,nnt kita jumpa kat pintu stadium ek...dtg tau jgn tak dtg...kang sy tak de teman lak..:)

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..