Tuesday, October 26, 2010

Maaf ?



Maaf ? Senang ke ?? senang... tak susah pun ... just say sorry....

Tapi , betul ke memaafkan tu sesenang bibir menuturkan kata maaf tu. ??

Bagi aku tak mudah !! .. Iya betul... boleh cakap, ok, saya dah maafkan awak... tapi ikhlas ke ?

Ada orang begitu mudah sekali memaafkan ... tahniah sebab dia punya hati yang mulia. ... :)


Aku ??

Aku lain sikit... Aku maafkan semua orang yang pernah lukakan hati aku...

Tapi ....

Aku tak kan lupa kan selagi aku masih bernafas, selagi aku belum nyanyuk , selagi aku belum hilang ingatan...

Susah sangat untuk aku lupa semua benda yang pernah dan telah terjadi... kecik atau besar.... !!

Pendek kata aku memang tak pernah lupa atas setiap apa yang telah terjadi pada aku..


Susah sangat ke ? ? 

Susah ..... sangat susah... dan ini boleh buat aku haru biru...

Memang kalau boleh aku nak lupa semua, tapi tak boleh ... !!!




4 comments:

  1. ermm kalau macam tue kita kena sabar ye.. banyak2

    ReplyDelete
  2. sebaiknyer kita memaafkan semua orang setiap malam sebelum tidur...melupakan tu cite lain lak. memang susah...

    ReplyDelete
  3. angah ~ hehehe, sabar kena byk.itu yang penting..

    ain ~ betul la, hati mmg cakap dah maaf, tapi kepala otak ni, asyik duk igt je...

    ReplyDelete
  4. fiqas,
    ape yg fiqas pk, sama mcm nadia pk..
    entry ni sngt2 bermakna..
    sbb, utk memaafkan boleh dikatakan sng,
    tp utk lupakan sgala kesakitan yg kt pnh alami,
    xmungkin..

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..