Tuesday, March 1, 2011

:: Mimpi indah .... tolong jangan kejutkan aku ...

Malam tadi aku mimpi... mimpi yang mendamaikan , tak tahu mimpi apa, tapi aku boleh rasa yang ianya cukup manis ... dan dalam mimpi tu muncul kudup rugon ... dan aku mendengar org berbisik, kudop rogon  berulang2 kat telinga aku....

heshh ... confius aku .. aku tak pernah ke blog kudup rogon tu ,... hanya nampak link dari blog A.Samad je... tak pernah terlintas nak klik pun kat link tu... tetiba pulak boleh masuk dalam mimpi... dah la tu, mimpi tu rasanya cukup manis kut, sebab bila tersedar  je aku rasa aku senyum .. dan ada rasa damai ... 

Bila tengok jam, pkl 3 pagi ... aku penasaran kejap, aku tanya pada diri aku, ada apa dengan Kudop Rogon... ?
Dan akhirnya aku terlena... dan mimpi pun bersambung lagi ... kudop Rogon lagi... kali ni berselang seli dengan header blog milik a. samad tu ... aku rasa damai sekali ... kenapa ye ?? oh, sahabatku samad, kenapa ye ? ....


9 comments:

  1. apakah rahsia di sebalik mimpi itew wahai Fiqas???

    ReplyDelete
  2. sahabatku fiqas...saya mcm nak nangis ni.. kudoprogon tu xde apa2 pun..saje2 gatal tangan..blog utama saya tetaplah atasnamaaku.. t kasih fiqas..bermimpilah lagi..saya sukaaa..kihkihkih..

    ReplyDelete
  3. tandanya kena selalu melawat kudup rugon 2..haa..

    tau ada kisah tersirat..hahaa..

    ReplyDelete
  4. Angah, :P

    Cah, tak tau la cah,kena tya pemilik KudopRogon...heheheh

    Mad, terus sy follow KR...:)

    KertasA4, iyo la tu..

    WR, klik kat link tu ..

    Bunga, iye betul.. marah agaknya tak pernah masuk situ...hehehe..

    ReplyDelete
  5. terus je mama klik blog kudup tu...nk tau apa gak....menarik blognyaa...hee hee

    ReplyDelete
  6. mama, masuk blog "atas nama aku" lagi best..

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..