Friday, March 18, 2011

:: Siapa salah ni ??

Tak tau lah nak marah kat siapa, nak salahkan siapa ... Kenapa ? Kisah Afiq minta game tak habis lagi ni.. Aku dah tau dah nama benda alah tu.. PSP... Adoiii mak, mahal tu ... tak sesuiaiiiii dan tak berbaloi langsung dengan umur macam dia.... baru 4 tahun si Afiq tu... Survey kat google harganya dalam rm700 paling murah... 

Kenapa aku nak marah ni ?? Sebab, Afiq minta benda tu sebab dia tengok kawan dia main kat Tadika... Tadika bukan Taska ye,.. Tadika kan tempat untuk belajar... Kenapa la mak bapak budak tu bagi anak bawak benda tu pergi tadika tu... 
Kut ye pun mampu nak bagi anak macam2, kat rumah dah la.. Lagipun dalam borang daftar dah tulis terang2 kat situ, barang mainan tak dibenarkan langsung dibawa ke tadika.. ... 
Kalau dah hari2 duk sogok dengan benda tu, mana la si hero aku tu tahan sabar beb.... siapa yang pening, aku la jugak.... adoiii.... 


~ Aku nak ucapkan terima kasih kat Ghost Writer ni.. ada gameboy ek? tak tau aku pasal benda2 cam ni... benda ni ada game kereta tak dalam tu ? dah naik bosan dah aku duk pujuk Afiq hari2 ... ~


4 comments:

  1. Rasanya ada,tapi takde lah sehebat permainan video game yang lain macam Xbox atau playstation 2 & 3.i mean,dari segi visual dan design keta tuh kot.tapi sesuai lar untuk budak yang belum mencapai usia 12 tahun.

    ReplyDelete
  2. 2 la masalahnye skang..pengaruh kwn2 lg kuat..susah 2..

    kak fiqas bg die game yg bese2 jela..4 taun 2 kecik beno nk main PSP...hehe

    ReplyDelete
  3. Fiqas..
    saya sokong cadangan ghost writer tu.. beli yg tu dulu.. murah dan sesuai utk anak berusia 4 thn.. dah beli, tengoklah reaksi dia.. rasanya ok nanti tu..

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..