Thursday, March 3, 2011

:: Penantian yang berakhir ....

Syukur, kesudahan yang baik... keputusan yang menggembirakan ... syukur sangat2 ...

Dan tetiba aku bertambah jatuh cinta dengan hujan ... hujan yang membawa rahmat ... 

Kenapa aku cakap macam tu ? pertama , aku pergi interview hari tu meredah hujan ... dan hari ini, aku dapat call , aku dapat kerja tu ... hujan gerimis  pagi tadi... dan malam tadi hujan lebat sangat kat shah alam ...

Apapun, aku bersyukur atas rezeki yang Allah s.w.t kurnia kan .. Dia uji aku dengan kesulitan hidup, keperitan hati tapi aku dipermudahkan dalam bab kerja. ... Sesuatu yang berlaku pasti ada hikmah tersembunyi ... 

Terima kasih untuk sahabat dialam maya yang mendoakan aku ye..... 


17 comments:

  1. dan rezki menang...

    kekekeke...

    tahniah kak...

    ReplyDelete
  2. Tahniah Fiqas...i'm happy for you....:)

    boleh la blanje saye...he he he

    ReplyDelete
  3. WR, iye betul , tepat sekali... terima kasih WR..

    Cah, mekasih cah, boleh sgt.. cah turun shah alam la...:)

    ReplyDelete
  4. tahniah sahabatku fiqas.. Allah itu maha adil.. di balik kesulitan diberikan pula kelapangan rezeki..juga kemenangan.. kemenangan dalam menghadapi hidup..insyaallah..

    ReplyDelete
  5. tahniah dah dapat kerja kan...mesti happy

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah~ nanti leh cite2 lak kat blog ek~ ;)

    ReplyDelete
  7. Tahniah, dapat kerja dah. macam mwana gak. Dulu masa gi interview hujan lebat, bawak payung, baju basah2 lagi. Tapi berjaya...terus kerja sampai laa ni masih di opis yg sama.....

    ReplyDelete
  8. Fiq rezeki tue...alhamdulillah segala2nya di permudahkan...amin...
    tahniah fiq..angah jer belum dapat lagi.. bila start???

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillahhhh........
    harap2 pasni Mr B pulak dpt kerja baru...huhuhu

    ReplyDelete
  10. :)

    sy juga dah jatuh cinta dgn ujan,, :)

    ReplyDelete
  11. mad, syukur sgt2, disebalik kesulitan ada kesenangan ...

    PuanB, Mekasih, mmg happy ni...

    Zuhanis, :)

    Sunah, itu dah semetinya..

    Mamawana , hujan yang membawa rahmat kan..

    ReplyDelete
  12. Wan, salam kenal dari saya jugak ...

    Angah, mekasih angah.. nnt ada lah rezeki angah jugak.. sy start 14hb mac kt tempat baru..

    mama, mekasih, oo mrB pun apply keje br ke? mesti nak dekat ngan mama ni.. mudah2 dapat la ye...

    Mutiara, sila sila... jatuh cinta ngan hujan tak rugi..:)

    ReplyDelete
  13. tahniah!

    pe lagi, 1st gaji blanje makannnnn


    ENTRY HOT : Cam Kerang Busuk

    ReplyDelete
  14. tahniah!boleh blanje la lpas ni...hehe

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..