Tuesday, March 22, 2011

:: Ruang yang terbatas ??

As salam ..
Semalam berlalu tanpa apa2 n3 dari aku... rasa kehilangan pulak.. hihihihi...
Kat office sekarang tengah training lagi.. tak ada ruang untuk berblog.. 

Sekarang aku dah balik rumah awal.. malas pulak nak mengadap pc.. sebab nanti kalau dah duk mengadap, leka sampai ke tengah malam... 

Aku sekarang ni pun banyak benda yang aku nak buat tapi tertangguh ...
banyak persoalan yang aku perlukan jawapan tapi kadang2 ada suara dari hati yang berbisik, "jangan .. nanti bila dah dapat jawapan , aku akan lebih parah..." 





8 comments:

  1. ada masa2nya...ada sesetgh perkara lebih baik kita taktau dr kita tau...huhu

    ReplyDelete
  2. beban training dan kerja itu pun sudah cukup melelahkan..jgn ditambahi lagi ye sahabat..moga tenang2 selalu..

    ReplyDelete
  3. malas nak menghadap pc tapi dapat juga post entry..huh

    take ur time sebanyak mana kamu mau sehingga ada ruang yang tidak terbatas.

    ReplyDelete
  4. take your time Fiqas...

    relax dan jgn fikir yg bukan2 hingga boleh membuatkan kita lagi 'sakit'...

    ReplyDelete
  5. alin pulak hari ni berlebih mase.tp nak capai buku,payah sungguh rasenye.hu3

    ReplyDelete
  6. tak pe mana bole tumpu..tumpukan dahulu yg penting kerja tue penting tul tak??

    ReplyDelete
  7. mama, btl, tak tau lebih baik kut...

    Mad, terima kasih,, seronok lak bersahabat dengan yob ni..:)

    ReplyDelete
  8. Bisk, n3 yg pendek, makna menulis dalam keadaan yang tak berapa rajin..

    Cah, berfikir buat otak sakit..:(

    Aleen, hihihi.. cuba capai, gerenti boleh nye...

    Angah, betul2...bila la boleh jumpa angah...

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..