Sunday, December 26, 2010

:: 500 blog



  Salam hujung minggu semua...Kali ni aku nak join segmen en. ben , 500 Blog..menarik je bunyinya..

Oke,meh kita mulakan untuk segmen nih...

Tentang diri aku....ermmm...apa yek..:-
Nama penuh Asmiza tapi aku pakai nickname Fiqas utk berblog ...  Baru start blogging april 2010...Sekadar untuk suka-suka jek..Tinggal di Shah alam...Aku suka dengan Novel.. 
Tujuan aku berblog sekadar utk suka-suka je..Boleh jadi tempat utk aku lepaskan rasa hati...Boleh jugak tempat aku tambah kenalan..Kadang2 blog ni jadi tempat aku membebel...:)



Oke...Done...Korang nak join cepat terjah En Ben punya blog kat .sini

3 comments:

  1. salam kenal ....


    saya salah seorang dari segmen ni ...


    jenguk saya balik eyh !

    http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. salam kenal dari mimiey...

    nasyieen.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. mamat pun dh join..salam singgah dari mamat..
    jangan lupa follow mamat aw..nnti sdih mamat..he3
    http://luahan-hati-matika.blogspot.com/

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..