Friday, December 31, 2010

:: Memang macam ni ke...

Salam semua...Dah tidur ke ? Belum? meh tolong aku...aku tengah konpius nih...Cam ni, dulu, aku mekap blog aku ni guna browser Mozilla ... Ok je..setel la.. Tapi tadi aku buka blog aku guna IE... Ada something wrong la pulak...2-3 kali aku duk refresh..sama jugak....


 
 Cuba korang tengok tu, blog list kat side bar aku tu, jadi bertindan-tindan...tengok yang aku bulatkan pakai marker biru tu...

Lepas tu aku try buka pakai Mozilla lak...ok je pun ..Tu la aku nak tanya korang ni...memang akan jadi cam ni ke? almaklum lah , aku ni bukan pakar sangat bab2 cam ni...Kalau memang akan jadi cam ni, tak best la...ada solution tak untuk elak jadi cam ni??? iye la, bukan semua orang masuk blog aku pakai mozilla kan... kalau yang masuk guna IE tu, nampak comot la blog aku ni...huhuhuhu.....Korang ada idea tak??? korang kan bijak pandai semua....hehheeeh

Streamix lembab la malam ni...spoil je..baru nak join segmen kat blog Ben... hailaaaa.....macam la aku tak bayar bil lak...lembab kalah siput bab* baru belajar merayap....

9 comments:

  1. hahahahahaha..
    x ada apa laa..
    jgn risau..
    IE mmg mcm tue..
    blog awk ok jer..
    masalh kat IE jer..
    bygkn klu nuff sidebar kita buat terapung,cantik jer kat firefox..
    bila masuk IE jer,jd center pula..
    IE mmg mcm tue..
    ok

    ReplyDelete
  2. rasanya blogger sekarang lebih ramai gunakan musang berapi tuh dari IE..lagipon takde ape sebenarnya tuh.cuma masalah internet.kan IE lembab sikit,so bila kena plak tenet slow tuh yg jadi macam tuh.

    teruskan guna MF.

    ReplyDelete
  3. my blog pun same..gatal pegi edit lepas tu tengok2 post same kelaur dua kali T_T

    ReplyDelete
  4. IE mmg kdg2 bermslh...
    mozilla pon kdg2 bermslh..
    kdg2 tgok kat google chrome boleh, tp kt mozilla tak boleh..
    biase la tu...

    ReplyDelete
  5. aibaks tak pernah guna IE tak tahu plak cane..

    nota kaki: Happy New Year!

    ReplyDelete
  6. deme udoh jawab bagi pihak teman.. kihkihkih.. sebenonye to.. teman pun idok gheti langsung bab internet ni fiqas weih.. labun je beso teman ni..err.. selamat tahun baghu to..

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..