Monday, December 27, 2010

:: Kalau la.. ..



 Kejap je dah petang...satu keje pun aku tak buat lagi..penyakit M dah datang balik dah..tak ada ubat lak tu.. :(
 Petang ni nak meronda ngan officemate..Kitorang nak pergi SACC mall...dah tentu aku balik awal hari ni..Nak survey baju utk dinner..Ape yang aku nak pakai nnt ek? Klau body cantik tak pe..ni dah la cam tong drum, agaknya tong drum tu pun lagi cantik dari aku....huwarghhhh tidakkkkkkkkkkk.....aku cantik lagi dari tong drum....

Kerja semakin memboringkan la..apa kono eh? Ni dah tahap kritikal... kan senang kalau otak aku cam pc ni...agak-agak lembab, blur, klik je refresh...tak pun restart...kalau tak jalan jugak, reformat baru....install antivirus power skit, setel...tapi itu lah, aku ni bukan pc...:(

3 comments:

  1. sabar..sabar.. cari yg betul2 bersesuaian yer...

    ReplyDelete
  2. Angah, penat mencari, baju tak dapat..

    Cah, ala cah lambat..dah pegi pun..

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..