Wednesday, December 29, 2010

:: Perak - Teluk Batik

 2 minggu lepas kan aku pergi Perak...Cerita kat Perak belum habis lagi ..So ini adalah part last la... :)
Lepas kenduri , kami hala perjalanan ke Teluk Batik..Tak pernah sampai pun sebelum ni..Cantik pantai..Ombak agak kuat...Air nye bersih je..tak macam kat P.D ..

Tengok...cantik kan langit ni...ni langit Teluk Batik ye..agak mendung sikit sebab hari nak hujan...

 Semakin mendung....

Hujan kejap lebat, kejap rintik-rintik...Aku bedal je, hujan lebat pun aku duk main air gak..gambar ni adik aku amik dari jauh sebab dia cari tempat berteduh...Aku redah je sebab si cilik aku tak nak stop main kat tepi pantai tu..

 Lepas hujan ... kejap je hujan pun... Mentari muncul balik...Ni le si cilik aku tu..memang sakan dia hari tu..mula2 takut ombak..main pasir je lah dia...Tapi lepas tu, aduhai, takut aku tengok..memang tak leh lepas tangan dia, over berani pulak dah...Asyik nk ketengah air je..aku risau takut dia dibawa ombak tu...
Jenuh jugak la memujuk dia ajak balik..siap janji, lain kali datang lagi...

Memang seronok dia main pasir...berlari sakan...risau aku beb, mana tak nya , jauh dia pergi lari bari dia pusing balik kat tempat aku ni...Aku risau kang tetiba hilang lak dia .... 


Nak balik sempat lagi dia main kereta...Nak rempit katanya,..hehhehe...Ni pun jenuh jugak nak suruh dia stop.. 5-6 round gak dia duk main ni... Tak pe, abah dia tukang kuar duit...hahahhaha.....

Gambar aku?? takde beb sebab tak ada orng nak amik gambar aku...lagipun dengan budak kecik ni, mana sempat nak bergambar pun...asyik duk layan dia jek...

5 comments:

:: Apa kata hati ..