Tuesday, December 14, 2010

:: Rasa cam nk bunuh org..



Aku rasa saat ini, detik ini, aku nak cincang2 je budak 3 ekor ni....kalau boleh aku hapuskan dari offiice ni terus... hidup menyusahkan aku je...
Huwarghhhhhh...mmg tahap sabar aku dah kritikal dah ni...meletup2 didalam....tunggu nak kuar je ni...

Haru dowh... kalau setakat buat kerja mcm budak tadika br nak belajar ABC, tak payah la nak berlagak pandai... cakap pung pang pung pang, hasil nya zero.... alih alih kami kami ni jugak yg ssh.... duk cover korang yang lagak pandai tapi bodoh.........

Tau tak korang, gaji korang tu byk, tapi ape keje korang buat???? meeting sana meeting sini, pot pet sana pot pet sini, hasil nya tak ada..... korang tu cakap je pandai.... Tapi kan, sorry to say la, aku pandang ko tak lebih cam budak lembam jek.... Sebab? korang pk la sendiri........

Aku rasa cam bangun dari kerusi ni, cekik-cekik je korang..... bagi lembam korang tu kurang sikit.......Dan rasanya jasad je aku disini, roh aku ni dari tadi lagi duk cekik2 korang, duk bunuh2 korang...hadoiiiiii laaaaaa.......





5 comments:

  1. sabo cik fiqas.....sabo....biase le..... yang pandei becakap macam tu leee....sembang pungpangpungpang.....padehei tong kosong jeee.....sudahnye kite pulak yang kene buatttt

    ReplyDelete
  2. saking amat marahnya cik fiqas...normal lha tuh fiqas bila duk sama2 dalam 1 jabatan yang dipenuhi oleh orang yg rasanya dia lebih bijak.teori jer bnayak dari amali.

    ReplyDelete
  3. uittt asal nie minggu bendera jepun yerr.. sampai nak bunuh lakkkk

    ReplyDelete
  4. hahaha..sesekali dengar oghang membebel best wooo...hihihi.. err..assalamualaikum geng..

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..