Wednesday, December 22, 2010

:: Domain Giveaway ♥ Pertandingan template tercantik

  
Morning semua...hye...aku nak mulakan n3 hari ini dengan Cik Gayah punye contest...Pertandingan Template Tercantik...  Hepp...template aku ni cantik kan??? heheheh...sape lagi nak puji kalau bukan aku...:)



Syarat2 :-
1. Wajib menjadi pengikut gayahspears(dot)com - done
2. Copy banner beserta isi entry ni dalam blog korang dan jangan lupa buat sidebar. - done
3. Tajuk entry korang mestilah Pertandingan Template Tercantik by Gayahspears - done
4. Tag kepada 3 kenalan blogger - done = CAH , ANGAH, FARAH
5. Copy dan paste link entri korang kat entri ni ya… - done
6. Kontest tamat pada 26 Januari 2011 - oret
Hadiah :-
Pertama :- Domain
Kedua :- Domain
Ketiga :- Domain
Saguhati :- Domain
:: Sebarang pertanyaan boleh tanya di sini ataupun ym id_gayahspears@yahoo.com

6 comments:

  1. Salam knai~
    thnk ya coz sudi join GA Gayah ni..
    Jgn lupa pomot blog utk menang undi template tercantik.hihi
    GDluck ya

    ReplyDelete
  2. alamak,template tak lawa lar fiqas,lau tak dah join dah gayah punya contest.

    ReplyDelete
  3. salam... entry terbaru saya.. mengenai anda...

    http://magribmenjelma.blogspot.com/2010/12/ramai-membantah-saya-ber-rambut-seperti.html

    ReplyDelete
  4. Cik Gyah, kena promote ke?

    Bisk..Redah jek...

    Cik Tom, tq

    Magrib, oke, i terjah...

    ReplyDelete
  5. Tahniah Fiqas sbb da berjaya masuk dlm senarai nama peserta .. sila semak ya.. Gd luck yunk~

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..