Monday, December 13, 2010

:: Happy Morning



As'salam semua...hye....
Busy kembali melanda hidup aku..bosan lah...dengan segala mcam hal yang terjadi kat office skrg...Tension kepala otak aku ni...
Dlam seminggu dua ni aku kerja je...balik op coz la dah tgh mlm...masak dah tentu tidak..penat sgt...
Dah balik mlam pun sebelum tidor aku bedal baca novel dulu...terlajak jugak sampai pkl 1-2 pagi....esok bgn pagi dah tentu2 aku pening...tidor tak cukup, rehat apatah lagi...bedan panat tak apa lagi bg aku la, tp klu kepala otak yang penat, tension je, mmg berserabut la,..

oke....selamat berkerja semua...happy morning !!!!







4 comments:

  1. pokcik nagh mals ni...huhuhu ngantuk ya amat sangat....selamat bekerja juga buat cik fiqas :)

    ReplyDelete
  2. fiq kalau isnin jer malas..kalau malas jer ingat isnin kan????

    ReplyDelete
  3. dalam sibuk sibuk sempat lagik tu baca novel?
    p/s: baca novel apa?heheh!

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..