Thursday, December 9, 2010

:: Nice Blog Award ..

Award nih Nadia yang comel bagi.... mekacih ya....kalau ada nak lagi...hahahah
Nice ke blog aku nih....? ala, boleh la.....


 Sebelum amik award kena jawab soklan dulu....


Nama blog korang dan kenapa letak nama tu?
fiqas81.blogspot.com sebab itu FIQAS adalah gabungan nama afiq dan asmiza... Maka jadilah FIQAS. dan 81 tu pulak tahun lahir aku... :-)

5 perkara yang aku suka.
* Hujan
* Novel
* Tidur
* Jalan2 habiskan duit
* Makan

5 perkara yang aku tidak suka.
* Masak...aku mmg malas masak...tapi bukan spesis tak pernah masak
* Tak suka kalau aku tgh mood tak elok, org duk membebel pulak...hanginnnn....
* Tak suka bila aku tgh terasa hati / merajuk / sakit hati ngan org tu, then org tu tanya kenapa dan cuba nak jelaskan keadaan sebenar....tunggu aku cool dulu oke...br blh cakap...
* Tak suka nak pujuk2 org sbb aku tak pandai....
* Tak suka kaki bodek... nyampah....


Oke....aku nak pass award ni pada mereka2 nih...
Cah
D08
Angah
Queen F
Mad
dan korang yang baca n3 nih....

4 comments:

  1. eh ada gak ke?? fiq ingatkan tak ada????

    ReplyDelete
  2. t kasih geng..fiqas ni sensitif orgnye ye..terbaca kata2 pada profile tu..aku insan biasa, jgn kamu hrpkan lebih dari yg aku mampu.. ermm.. menarik..tp terdengar plk lagu ni.. jgn kau bilang tidak bila kita mampu mencuba..dua2nya menarik..

    ReplyDelete
  3. congratz..dpt banyak2 award leh buat koleksi n simpan dalam gudang award.semangat tuh...tanx tgglkan komen. :)

    ReplyDelete
  4. tanx akak! :)

    nanti sy buat sy bagi link okey?

    luv ya! :)

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..