Wednesday, December 1, 2010

:: Renungan utk aku....!!


Sekejap je masa berlalu....Pejam jelik, dah Dec... sekejap yang amat... sebulan je lagi dah masuk tahun baru... Apa yang aku dah buat selama tahun 2010 ni??? ntah... tak ada apa yang bermakna kut... :-(
 Kosong je rasanya... rugi..masa yang berlalu terasa sangat la sia2..


Oh, kamu kamu, bila aku buat tanda palang merah cam tu, itu tandanya aku mmg tak mahu diganggu... Bila kamu buzz, hye n aku tak reply tu, tolongla faham bahawasanya aku tak mahu diganggu.. Tak kira la aku buat2 busy atau aku mmg busy... tak yah kamu duk buzz 2-3 kali, duk tya aku busy ke tak ... eiii, kan aku dah buat tanda cam tu .... bukan nya kamu kamu tu budak tadika baru nak belajar ym oke....full stop !!!!



Petang semalam umah kawan aku, suraya kena rompak... nasib baik tak ada kemalangan jiwa...pencuri tu masuk time diorang suami isteri keje...
Dia call aku bgatau kejadian tu mlm tadi...lama jugak kami sembang....
Dan bila aku renung2 balik, fikirkan balik... aku muhasabah diri aku sendiri... btl kata unyah, ( aku panggil dia unyah ) mungkin tuhan nak tunjukkan sesuatu...

Sejak akhir2 ni, banyak benda yang aku, opss..kami sebenarnya, buat dajal kat orang... Gelak kan orng sampai tak ingat dunia,..asyik nya beriang ria...
Solat pun dihujung waktu.... ermmm....






4 comments:

  1. banyakkan bersabo ye....eerrr...unyah tu kakak mike ke cik Fiqas???...... setiap kejadian tu ade hikmahnyee....

    ReplyDelete
  2. ha'ah.. masa skrg smakin cepat berlalu..
    tanda2 kecil kiamat...

    ReplyDelete
  3. uish...sapa kata Fiqas tak buat apa2 utk tahun ni. buktinya blog ni dah jadi cantik macam ni hah...banyak manfaat nya ni..betul tak? hehe...

    ReplyDelete
  4. D08~ unyah tu kwn baik awok la...:)

    Solihin~btl tu, tanda2 kecil kiamat...

    Cah~betul betul betul...eh, cah, br perasan blog ni cantik..hahahah...:)

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..