Thursday, December 30, 2010

:: Esok cuti ....


Semua tahu kan Malaysia menang Piala Suzuki..errrr, betul ke Piala Suzuki? aku tak minat n tak tahu sangat pasal bola..Yang aku tau Malaysia menang...Tahniah kepada semua pemain dan jurulatih jugak.. Lepas ni cuba bolos Piala Dunia lak...:)




 Dan sebab Malaysia menang, PM dah umumkan esok cuti...yihaaaaa...ya beda beduuuu....part ni la yang aku seronok sekali...hahahah...bukan senang nak cuti mengejut cam ni.. Tapi kan,. iyeee...ada tapi disini....Tapi kan, compony aku ni... eceehhh bila lak jadi aku punye ni ...heppp, tempat aku keje la... bukan boleh kira sangat pun...entah2 esok tak cuti kat sini...aku tunggu result dari HR dulu lorrr....



Happy betul aku pagi ni beb....sebab EN.BEN dengan senang hati dan sukarela tanpa paksa rela, sudi promote blog picisan aku ni ....wahhhh....terharu mak nyah...hhahahahah..patutlah pagi tadi buka blog tengok follower bertambah lain macam gayanya...pelik aku..aku agak sesuatu telah berlaku, terus aku ke blog BA..godek2, jumpa...oooo...BA promote blog aku kat post dia yang ini....terima kasih BA, jasamu dikenang...terima kasih daun keladi, kalau boleh nak lagi....ngeh ngeh ngeh ....

6 comments:

  1. wow suka yer fiq apa pun selamat tahun baruuuuu

    ReplyDelete
  2. pokcik pun tak cuti...kalo cuti mau bangkrap kompeni pokcik hehe..

    ReplyDelete
  3. hehe.. jom la ramai2 balik kampung..

    ReplyDelete
  4. suka headerrrr !!! xD

    just followed you, :)

    http://najaaterbang.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. angah, selamat tahun baru..

    han, mau bankrap jugak klu cuti ni..keh keh keh..

    aibak, balik le dulu, nnt i follow kut blakang...:)

    Naja, tq...:)

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..