Wednesday, December 15, 2010

:: Pasrah ...

As'salam....morning....hari ini aku mulakan keje kat office dengan rasa bengang yang amat...dah la  tinggal office mlm tadi pun dgn hati panas....Start kje pagi ni pun dgn hati panas....Apa lagi klu bukan sbb mangkuk ayun tu...

Haila...bosan weyh situasi keje cam ni.... nak buat keje pun tak ada mood...benda yang sepatutnya dah siap, aku buat lambat2...mood aku dah berterbangan lari... tak terkejar dah....

Mesti korang bosan kan....masuk sini duk baca luahan aku yang ntah apa2 kat sini...iyelah...kat sini je pun aku duk luah rasa aku....
eh, tak...kat office pun aku dah memberontak skit2....waduh, dah pandai memberontak aku skrg...aku ni kan dalam kategori stock pendiam...hahaha...
tapi peduli kan semua itu...bila dah kesabaran makin tipis, ini lah jadilah...meletup beb...

Aku hrp sgt semua ini akan berakhir cepat...ohhh, actually kami yng teraniaya ni, hanya tunggu G.M balik dari overseas...Tak sabar rasa nak bogkarkan semua..nak bgtau situasi terkini....Aku nak tgk apa tindakan mereka nnt...Sungguh aku tak sabar nak tunggu detik itu....

Korang, kawan2 aku didunia maya ni, doakan yang baik2 untk aku... :)

 




4 comments:

  1. Kes serius Fiqas ni...relax relax...jgn marah2 nanti cepat tua..jom kita carik novel baru..hihi

    ReplyDelete
  2. la kenapa nie fiq tak pe sabar yer... mungkin ada hikmahnya tue... sabar yerr

    ReplyDelete
  3. geng..apa hal ni ?? marah tul nih.. apa2 pun moga fiqas sukses selalu..

    ReplyDelete
  4. Cah~coollll, bertenang....heheheh...jom p carik novel..:)

    Angah~insya allah..mungkin ada hikmahnya..:)

    Mad~marah btl...tak tipu, hehehe

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..