Friday, December 17, 2010

:: Happy Friday...


Salam manis pagi jumaat semua.... hari jumaat je rasa happy kan korang...mau tak nya, esk cuti....
Sabtu ahad aku tak keje minggu ni...nk p Perak... Bote...


Ingat tak aku pernah post kat sini pasal JS buat sale tu??
Diam2 aku rembat jugak 4 buah buku... dah lama sampai...dah habis baca pun...:)

dlam pic ni 3 je sbb 1 lagi kawan aku pinjam...


Setakat ni , buku2 terbitan JS tak pernah mengecewakan aku...Buku2 dia terselit unsur2 agama. Tak banyak sikit mesti ada...Nnt aku buat review novel2 ni ek....

9 comments:

  1. amboi amboi...suka hari jumaat ye?hi hi..selamat bercuti Fiqas. Balik nanti jgn lupa tepek gambar2 kat sini ye.

    p/s: sekali 4 dirembatnyer novel JS tu??ni yg jeles ni..hehe

    ReplyDelete
  2. SUKE BACE NOVEL YE?
    SY PUN ADE TULIS ENTRY TTG NOVEL JGK. SALAM JUMAAT.

    ReplyDelete
  3. yana pun suka baca novel...dan suka hari jumaat...pasal sabtu ahad cuti...;d

    ReplyDelete
  4. dah lama tak baca novel asyik baca blog jer.. tipi klu dah start baca novel nie,.. mmg berhantu.. asyik nak baca jer...

    ReplyDelete
  5. rugi tak bawa banyak novel,bila tengok orang ada novel baru jeles siut...kat sini nak beli kat mana..beli kat ikan paus kot.haha

    ReplyDelete
  6. cah~suka sbb esk cuti...keh keh keh..

    nurun~hobi no.1..salam kenal...

    cik shabah~ betul3x

    yana~betul tu..suka jumaat sbb sabtu ahad cuti..

    Lizzie~blog blog jugak, novel tak leh tinggal..

    Bis~ ;)

    ReplyDelete
  7. Nur~tq..nnt free sy join..

    A.samad~pengantin org Bote..

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..