Monday, December 27, 2010

:: Morning..


Selamat pagi .... Happy morning... Syukur aku masih bangun pagi dalam keadaan yang sihat..Syukur aku masih mampu untuk menikmati sinar mentari pagi isnin... Syukur kerana aku masih berdaya untuk mencoret kata2 disini....
Piala suzuki, malaysia menang 3-0...Tahniah...Tak boleh nak ulas banyak2 sebab aku tak tengok pun...Lagipun aku tak minat sangat bola ni...

 Aku terlepas peluang interview minggu lepas...Silap aku la jugak..Tak cek peti surat...Dah terlepas date...Terkilan jugak...Tapi aku anggap itu bukan rezeki aku... Mungkin ada yang lebih baik menanti aku dihadapan sana... Insya Allah...

4 comments:

  1. morning fiqas.. terlepas intebiu? takpe.. insyaAllah.. leh try lg..

    ReplyDelete
  2. a'ah la aibaks...frust sungguh rasa...

    ReplyDelete
  3. frustnye terlepas interview. tak pe.
    ade hikmah disebalik kejadian tak cek peti surat.

    ReplyDelete
  4. salammmmmmmm fiqqqqq hehehe sorry la tadi keje bertimbun... nie baru sempat bw..

    sabar yer.. betul gak mungkin dah tak ada rezeki kan??kan?? cuba lagi yerrrr miss uuu muaahhhhh

    ReplyDelete

:: Apa kata hati ..